20141207436.jpg

Idén másodjára látogattam el a GD-re, és úgy alakult, hogy bemutatót is tarthattam a nagyérdeműnek kedvenc űrhajós haddelhadd játékomból.

Az idei Games Day-re Petrow és Csernus kezdeményezésére gyűlt össze a hévízi delegáció. Ők ketten a Force on Force bemutatóját vállalták el. Melléjük csatlakozott még Aedalas, mint szabadidős érdeklődő, és én mint beugrós admirális.

Eredetileg nem terveztem bemutatózni, de néhány nappal a GD előtt kiderült hogy szükség van még egy játékosra, hogy lehessen FSA bemutatóasztal is. A lehetőségnek megörülve kaptam az alkalmon, így kicsi, de lelkes flottámat is magammal vittem.

Ellenfelem és bemutatópartnerem Silverbeast volt, szintén önkéntes beugrós admirális. Az első csatánkat viszonylag kevés érdeklődő övezte, de azért nézelődtek. Hold the Waypoint küldetést játszottunk 800 pontból. Egy Praetorian osztályú csatahajó + 1 kísérőhajó, 3 gunship, 3 cirkáló és 3 fregatt sorakozott fel Silverbeast parancsnoksága alatt az én szokásos flottám ellen: Razorthorn csatahajó, Ares hordozó bombázókkal és elfogóvadászokkal, 3 Sentinel cirkáló gatyában, és 2x4 Armsman fregatt. 

20141207432.jpg

Az objektíváknak viszonylag hamar fittet hánytunk, és a csata átment gyakásba. Már csak azért is, mert a 3 Dindrenzi gunship csak azt nem lőtt le a pályáról amit nem akart. Mindjárt a második körben dupla egyest adtak a csatahajómnak a kritikus táblán.  Innen pedig megindult a lavina, a 4. kör végére 4 fregattom maradt a pálya szélén ijedten pislogva a kicsit megtépázott, de teljesen harckész Dindrenzi hajók felé. Az egyetlen "érdemleges siker" az volt, hogy a kísérőhajót 3 kör és négy szívlapátnyi kocka felhasználásával kilőttem a csatahajó mellől.

Körülbelül fél egy környékén fejeztük be a csatát, ezért tartottunk egy ebéd- és nézelődésszünetet. Kicsit fura érzésem támadt, mert mihelyt elléptünk az asztaltól, rengetegen állták körbe érdeklődve. A bemutató asztalok között téblábolva sok szép alkotást lehetett megcsodálni.  

 20141207438.jpg20141207445.jpg

Emellett a Golden Gobbo felhozatala is hozta a szokásos színvonalat.

20141207439.jpg20141207440.jpg

A szünet és némi börzézés után elkezdtünk készülődni a visszavágóra. Módosítottam az Ares töltelékén, 2x6 bombázóval vágtam neki a csatának. Közben az amúgy is magas önkéntességi ráta fokozására mellénk szegődött két elsőtiszt, így közel teljes legénységgel és lelkesedéssel indultunk visszavágni a délelőtti gyalázatért.

20141207448.jpg

Okulva az ellenfél dupla egyes dobási képességein a csatahajó tartalékban kezdett, hogy mindjárt az ellenfél hátába ugorhasson. A küldetés ezúttal az állomás foglalása lett, ami igen kemény diónak bizonyult. A ravasz terv amit kieszeltem működött, a csatahajó ott jelent meg ahol kellett és szép rendet is vágott a Dindrenzi hajók között, de hiába. Silverbeast újonnan sorozott elsőtisztje ugyanis egyszerűen kidobta a szemünket, és ez ellen még a Terran pajzsok sem sokat segítettek. A bombázók, a "zümik" működtek egyedül elvárásnak megfelelően, szinte már rutinszerűen repültek át az elharítótűzön, és nagyon durván megtépázták a gunshipeket.

20141207447.jpgA bázisnak végül a közelébe sem értünk, hajó és idő is egyaránt fogytán volt. A negyedik kör közepe felé, délután öt órakor visszavonulót fújt a Terran flotta. Ez a nap a Dindrenzié volt.

Összességében nagyon jól éreztem magam, külön öröm volt bemutatózni, megtapasztalni hogyan is játszik igazán a Dindrenzi flotta. Sajnáltam hogy ellenfelem festetlen flottával állt ki, de utolsó pillanatos beugróként érthető is.

A szervezőknek ezúton is köszönöm, hogy idén is ilyen kiváló, hangulatos rendezvényen vehettem részt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://drcsernuswargame.blog.hu/api/trackback/id/tr36966433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása