Bemutatkozás

2013.10.28. 12:17

Üdvözlet!

 

A mai blogbejegyzés igazából egy bemutatkozás a részemről. Hálás köszönet Csernus kollégának, amiért „bevett a buliba”, és lehetőséget adott a hobbival kapcsolatos agymenéseim szélesebb közönséggel való megosztására :-)

Réges-rég egy messzi-messzi Trollbarlangban történt első személyes találkozásom az egész hobbival. Jó kis idők voltak, friss egyetemistaként, örök nosztalgiával emlékszem vissza arra az évre. Bármilyen furcsa, eredetileg a LotR-ral kezdtem meg az ismerkedés, de aztán sajnos nagyon hamar elhasaltam. Hiába ruháztam be két sereg építésébe, a baráti körömben nem sikerült játékostársat toborozni velük, így a Gyűrű megszerzésére indított vállalkozásom hamvában halt.

Egy év telt el, megnyitott a KCS, ami aztán budapesti tartózkodásom egyik meghatározó helyszíne lett. Itt kerültem közelebbi kapcsolatba Warhammer/40k-világával – amit nagyon hamar megkedveltem, valamint megismertem pár nagyszerű embert is, akik sokat segítettek nekem. Ha lehet mondani, ez számomra a legmeghatározóbb és legjobb időszak is volt egyszerre.

A BA elvégzése után hazakerültem Budapestről Keszthelyre. Itthon sajnos nem ismertem senkit, akit érdekelt volna a wargame. Többször is kísérletet tettem barátaimnak a wargame-be történő bevonására, de hamar bebizonyosodott, hogy nem igazán érdekli őket ez a hobbi. Ekkor történt, hogy egy Petrow nevű úriember hirdetését látva felcsillant bennem a remény, hogy találok a szűkebb pátriámban játékosokat. Bekerültem egy baráti körbe, aztán ebből a körből klub lett, ez a klub pedig nemrégiben volt két éves. Közben nekiálltam az MA-nak is Pesten, de már egyre kevesebb időt töltöttem a fővárosban. Sokat változott a világ alig fél év alatt – van, amiben előnyére, másban hátrányára.

 Sok év alatt még több mindent kipróbáltam, voltak sikereim, volt szép számmal kudarc is. Jelen pillanatban négy játékrendszerben vagyok érdekelt (WHFB/WH40k/WMH/FoW), de nagy bánatomra ezek java dobozokban pihen. A jövőben Tőlem elsősorban ezen rendszerek kapcsán olvashattok hosszabb-rövidebb írásokat.

 A szakzárás miatt most éppen egy stresszesebb periódusban voltam/vagyok, így sajnos kevesebb időm van foglalkozni a hobbival. Ez főleg a műhelyasztal állapotán látszódik, ami tele van a még nyáron megkezdett összerakatlan/festésre váró figurák garmadájával.

 Terveim szerint a következőkben egy rövidebb cikk érkezik majd a FoW német seregemről (némi találgatással karöltve annak jövőjét illetően), valamint egy kis ismertető a hozzájuk beszerzett utánpótlásról. Ízelítőként álljon itt egy kép, mi is jön nemsokára…

Újdonságok.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://drcsernuswargame.blog.hu/api/trackback/id/tr125602824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása