EOD és szovjetek

2013.11.02. 21:53

Ma ismét sikerült haladni a végeláthatatlan festetlen figurahegy bontásának. Minden a Force on Force játékhoz készült.

Mai első versenyzőnk a Caesar Miniatures WWII Underground Resisters (Partisans) doboz robbantós csibészeként látta meg a világot, eredetiben így nézett ki:

history_006_underground_resisters_6.jpg

Gondoltam, már eleget pusztított a különböző IED-kkel (Improvised Explosive Device, a mai divatos szóhasználattal), itt az ideje egy kis jellemfejlődésnek, illetve az egyik FoF-küldetés EOD (tűzszerész) figurát igényelt. Mivel nem volt kedvem egy figurát berendelni sehonnan, ami ráadásul fém, és valószínűleg ezért az arányai sem olyanok, mint az 1/72 műanyagoknak, Green Stuff-hoz nyúltam.

Lelki (és fizikai) szemeim előtt ez a kép lebegett:

eod.jpg

Elnézve a felszerelést és a célba vett méretarányt nem láttam benne túl nagy kihívást, ezért nekiestem.

Először a nadrág és a ruha ujjai kerültek fel:

20131102_122332.jpg

20131102_123030.jpg

Utána a sisakot és a kabát többi részét, majd a mellvédő panelt formáztam meg, és kész is volt a figura:

20131102_152339.jpg

20131102_152348.jpg

Biztos nem egy mestermunka és lehetne jobb is, de szerintem TTQ-ra (60 cm-ről felismerhető) megvan.

Miután vele végeztem, elővettem a régóta várt szovjet VDV-alakulatomat. Ők egy blogon látott küldetés alapján lettek összeválogatva az Italeri Soviet Special Forces 80s dobozból. A küldetés elvileg a Beast (Háborús Fenevad) című filmen alapul, bár részemről ezt maximum annyiban fedeztem fel, hogy a szovjet-afgán háborúban játszódik. A csapathoz minden figura gyári, kivéve a PKM-kezelőt, őt ugyanis konvertálni kellett. A konverzió lényegében kimerült annyiban, hogy Set Top Box kártyából (gyakorlatilag ugyanaz , mint a telefonkártya) kivágtam a jellegzetes alakú tust és egy hevederes dobozt, és felragasztottam egy RPK-s figurán a megfelelő helyre. Nem 100%, de messziről úgy néz ki :D

20131102_163153.jpg

Maguk a figurák fekete alapozás után kaptam egy réteg Vallejo Game Color Goblin Greent airbrush-ból, amit az egyenruha részen Vallejo Black Green wash-sal bemostam.

A barettek VGC Ultramarine Blue alapot kaptak, majd a felső vízszintes rész egy híg VGC Electric Blue réteggel lett kezelve.

A csizmákat és a fegyverek fém részeit VGC Black-kel festettem (Még a Technológia Sötét Kora - TM by Warhammer 40k - előtt járunk, így a fegyvergyárakban ismerik a barnítás obskúrus tudományát, ezért tiszta fém csak nagyon ritkán látszik).

20131102_170157.jpg 

A fegyverek fa részei VGC Beasty Brown-t, a bőr málha pedig VGC Leather Brown-t kapott.

20131102_182159.jpg

A bőrt VGC Dwarf Skin-nel festettem, majd száradás után ezek a részek és a málha kaptak egy bemosást Vallejo Game Ink Sepia Shade-del. A két - scenario szerint - mérnöknek szánt figura barett helyett az afghanka egyenruhához rendszeresített kalapban fog megjelenni a csatamezőn, ezeket a kalapokat VGC Bone White-tal festettem, majd szintén Sepis Shade-del mostam be.

Végül a Berezhka mintás egyenruhák mellett döntöttem, mert ez az, ami szinte mindenhol megjelent. A foltokat Vallejo Model Color Iraqui Sand-del festettem fel.

Végezetül egy kép az elkészült csapatról:

20131102_192840.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://drcsernuswargame.blog.hu/api/trackback/id/tr615611898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása